10 månader, 14/9-09 <3


yess, igår hade jag & baby 10 månader.. det är helt sjukt att tiden går så fort och att vi faktiskt hållit ihop så länge :) kunde inte vara lyckligare än va jag är nu! värlens bästa pojkvän :)

iaf för att fira det lite så gick vi ut o käka thaimat, heheh.. (we löööv it) sen gick vi på bio :) riktigt mysigt..
såg den hära "the ugly truth" haha.. kanske inte riktigt niklas film men jag gillade den :D mer utav en tjejfilm!


blir iaf inget jobb denna vecka, fick lite "ledigt" hehe. . så jag börjar jobba med de nya ägarna nästa vecka :) känns kul faktiskt.. tror det kommer bli mycket bättre!
Nu ska jag dricka upp min smoothie och ta mig ut på en promenix,

ciaaaaao!

Kommentarer
Postat av: lina

I know, bara en natt kvar, åker imorrn och är hemma på fredag!!!!!!! :D LOVELY! Som jag har längtat

see you soon <3<3

2009-09-17 @ 00:02:15
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0