platina


hade såå roligt igår.
Jag amalia o malin va på Nelly.com's high heel party..  o vi va bland de 10 första så vi hade garanterat skor :D
(de 99 första fick skor) .. så de va ju kanon. fanns sjukt mycke skor o välja bland.. så de va inte de lättaste.. men de blev bra till slut i guess. hiih

iaf så va jag o amalia kvar på platina sen.. de va gryyymt kul. hade aldrig vart där men de va typ de bästa stället fan.. mycke bättre än alla andra i uppsala :D fan att man inte testat på de innan liksom..

o idag mår jag väl inte heeelt bra men, sånt hör väl till.. heheheh
jag längtar iaf tills senare då jag ska leka med baby :)<3

pusspåer

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vilken tur att ni fick skor. =)

2009-10-27 @ 13:22:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0