and im home again

sådärja.
då va jag hemma igen.. barnvakteriet gick bra.. lillplutten lekte mest för sig själv i början, medan jag o hans storasyster miina spelade kort och pratade lite :) de va roligt..
sen såg vi på tv, "en ö i havet" eller vad de hette, nå program om andra världskriget som miina gillade.
sen vart de sagostund och alla deras böcker låg till slut i en stor hög på golvet, lyckat! hahah

jag tjänade iaf en ganska så bra slant och de verkar som jag kommer få komma dit fler gånger,
kalas på det!


nu väntar jag på min lilla älskling som ska komma :D
gonatt på er.




(grattis oxå till pernilla som fyller 20 idag,
i wish i could partey with ya'll tonight
)

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

nämen hejsan :D

2009-10-11 @ 10:37:24
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0