i've GOT IT!


yes, dagen idag på ARLANDA gick strålande och jag har nu fått jobb där :D
könns helt sjukt.. för en vecka sen va jag & mollan på möte OM jobb liksom.. nuu har jag ett där :D ååh. lycklig är jag.. minsann!

vi va ungefär 10 pers som gått vidare av ca.. ja va kan de varit? 60? ja venne, men dom hade iaf nedskärt grovt sa dom och vi som satt där va de bääästa.. JAG liksom, va JAG en av de bästa?! känns helt otroligt :D

teamet jag ska jobba med verkade as gulliga oxå, chefen va jätte trevlig o allt flöt på..

dock ska jag inte börja jobba förrän om ca 2-4 veckor :o man behöver en badge, en sk. bricka för att kunna jobba på arlanda, o den tar så lång tid.. så får gå här hemma o väänta haha..
jag har ju iaf cafét här i uppsala som jag är extra anställd på.. så har lite jobb nu i helgerna iaf :)

så ligger de till iaf.
o jag är stolt över mig själv att jag lyckades! :D

Kommentarer
Postat av: lina

fääääään va roligt :D Grattiis gumman, vad glad jag är! Vad är det du ska göra då? :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

2009-11-10 @ 21:51:39
URL: http://jagochlina.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Inte det bästa med mig , sitter hemma med influensan - detta är femte dagen. Men men!

Planer för imorgon?

2009-11-12 @ 00:41:33
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0