so much job, so little time


De finns inte så mycket tid när man jobbar, märker jag.. ehhehe.
Jobbade ju igår, va barnvakt, och de va riktigt kul faktiskt.. barnen är så gulliga :)
vi lekte hela dagen och de ville inte ens att jag skulle gå hem, hihi.. då ligger man ju på plus iaf


idag ska jag oxå dit, från 13-16 :) .. sen från 17-20 mitt vanliga jobb..
så vi får se om vi hörs senare, är ju DH ikväll så kan bli svårt, men annars imorn..
ciao så länge

                                                                    Lisa                                                             Nils




Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Ja veeet, galet mums! :D

Men fy va söta ungar då! Håååret på Nils, aaw ^^,

2009-05-12 @ 13:28:47
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Lina

Välkommen till vuxenlivet stumpan ;)



söta kids!!!!!

2009-05-12 @ 15:09:44
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0