lördag


idag är man lite smått seg.
var ju party igår.. men kul vare minsann! 
jag har tyvärr en tendens att glömma dricka vatten när jag kommer hem, så jag vaknar alltid typ 6 på morgonen av att jag är sjukt törstig. haha.. imorse gjorde jag ju de såklart, men då orka jag inte gå upp.. så jag somna om och DRÖMMER om att jag dricker, snacka om att va törstig?! till slut tog jag mig upp och gick o hämta vatten :) goooooott som fan

idag äre som sagt 4 månader med niklas :) så vi ska laga mat och ha myskväll. det ska bli skönt.. behöver det!

ska hoppa in i duschen nu o fixa mig klart.
ha en mysig lördag

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

festat och varit på bio ;)

2009-03-15 @ 14:55:02
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0