Lördag.


Kvällen igår var minst sagt.. lyckad, till en början.. Jag&Jossan gick och fikade och hade mys.. sen drog vi vidare till firman och tog ett glas vin oså kom felix oxå. satt där en stund o chillade.. sen drog vi vidare till krogen.. som dock inte var lika kul.
Jag har verkligen tröttnat på skiten. uhh. eller så äre folket där som är så sjukt tråkiga?! a jag vet inte.

Slutade med att jag sov hos min pojkvän iaf :)  mys som alltid, åkte sen ner på stan idag för & luncha med sofia! de va på tiden.. vi är så dåliga! :D får bli ändring där alltså.

Kvällen bjuder på mys med kussen & hanna i guess. behövs. jag är så trött..


hoppas ni får en härlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0