drömmar...




Idag är en sån där dag.. då jag känner mig konstig. Jag vaknade upp av en konstig känsla och mina cp drömmar gör det ju inte bättre.

Alltså, drömmar.. jag förstår dom inte ibland. (vilket jag antagligen inte är ensam om)  Kan säga att jag drömmer då varje varje natt. (och kommer typ ihåg de oxå) vet att alla typ drömmer varje natt men många säger ju ba "nej jag drömmer inte" just för de inte kommer ihåg dom.
men mina är verkligen mysko.. jag drömmer aldrig nån vanlig dröm som kan va bra eller så, bara massa konstiga eller MARDRÖMMAR.  de är ju de värsta och har en del av dem på lagret alltså, fyfan.
Jag kan ofta drömma om att jag förlorar någon som jag älskar eller att någon jag tycker om är dum mot mig eller så.
Antar att det är en rädsla inom mig som kommer upp i drömmarna.

Men.. vem är inte rädd att förlora någon de älskar? egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0