det blir inte alltid som man tänkt sig


Gårdagen blev inte alls som förväntat!
Det var meningen att jag skulle ut på krogen men, icke. jag, sabbe & felix var först hos honom & fixade o smådrack lite. sen när vi kom ner på stan kände vi bara att "näe, fan va ovärt o betala 100 spänn för o va inne ca 1 timme" .
så ist gick vi o käkade :)  så de blev typ en mys kväll ist.

däremot idag äre partyyy-planer! ska på nån hemmafest med massa kompisar, bla. min pojkvän :) har märkt hur tråkigt det är att festa utan honom! så idag hoppas jag på röj!

visar nog senare hur jag ska se ut osv ;)

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

ja det var helnice :D dock väldigt lite pizza men..

ooh lät inte illa det!

2009-01-24 @ 14:33:36
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0