2009 är här!


Heeeeeeeeeeeej!
och förlåt för den dåliga uppdateringen :) men nu är det såhär att min älskade pojkvän bor hos mig så har inte direkt tid/ork för att sitta vid datan, hehe.. men nu när han åkt hem en snabbis på dagen så vare ju lika bra att skriva lite!

Mitt nyår var verkligen hur nice som helst.. iaf innan 12 slaget! då hade jag massa gäster hemma hos mig med middag + förfest. hur treevligt som helst! :D
sen vid 11 tiden drog vi ner på stan o jag&jossan drog in på escobar en sväng, tyvärr vare inte lika bra som jag förväntade mig men, vad gör det? .. sen var vi vid slottet vid 12 o alla blev crazy :D sen blev de inte så mycke mer, jag försökte hittta tove som hade mina nycklar.. (duum som jag är glömde jag mina egna) heheh.. så resten av kvällen/natten letade jag lixom efter henne.. men fick tillbaka dom sen o jag, niklas & tomasz åkte hem t mig o chilla..

de andra dagarna sen nyår har jag & niklas typ bara tagit de lugnt o umgåtts med varandra <3 :) felix va även här igår oså..
men det är så sjukt skönt att va ensam hemma utan päron.. med bara älskling :) underbart!

och ikväll väntar något roligt.. får se hur de blir :)
hoppas på en kalaskväll!




lite av nyårsbilderna ^^

pusspåer

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej ! vi har frågestund i vår blogg nu ! :D

Passa på att fråga nåt <3

2009-01-04 @ 15:09:12
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0