whitney houston



sitter o lyssnar på whitney, hennes bästa låt om ni frågar mig.. åh..

jag saknar niklas mega mycket nu oxå, åkte hem från han idag.. hade lovat lilla tovis att sova
hos henne, så ska dit om ett tag.. sen imorn äre ju jobb oxå.. så de va lika bra att åka hem..
vi ses iof imorn kväll igen, hihi..

haft as mys hos niklas iaf, vi har badat o solat massa hos hans pappa som har en as nice pool..
(nu bor ju hans mamma o pappa typ 100m ifrån varann, haha)
sen har vi typ chillat på hans rum o sett massa bra filmer :) melike.


jag är typ as trött nu oxå,
blir nog tidigt för mig o tovisen.. iaf för mig, hehehe

Pussgonatt


Kommentarer
Postat av: Lina

miss you honey! <3<3<3

hopps du har det bra där hemma! <3<3<3

2009-08-06 @ 01:46:23
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0