in lagga


hejhej:)
jag har knappt tid för datorn längre.. jobbar o sliter.. o gör jag inte de är jag ju med pojken eller vänenrna, finns ingen tid åt detta.. så ursäkta för det.

nu äre iaf sista veckan på detta jobb, pölsemannen.. tror jag, får se hure blir sen.. ska försöka hitta nå annat iaf.. men kommer kännas konstigt, har typ precis börjat snacka me några från bauhaus personalen som e jättesnälla.. kanske ska söka dit ist?.. hehehe,meen, får se hure blir med den saken :)

niklas o hans mamma gör mat för tillfället.. ja behövde visst inte hjälpa till? haha..
dom har ju flyttat för övrigt.. så nu bor hans mamma o pappa typ 20 meter ifrån varann.. ehe men de ska väl gå .. jobbigt att de är en bit till lagga bara.. annars äre rätt mys här.. vi badade i hans pappas pool idag o sola osv :) mysmys.

nu äre käk, så hare så bra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0