godmorgoon


har precis gått upp, käkat lite frullis och nu sitter jag här.
känner att jag börjar bli sjuk.. fan va kul.. ehehe, pojken min är ju pretty sick så.. han har väl smittat mig..
måste städa massa idag oxå o de känns inte lika roligt.. men å ena sidan, får pengar före så ska väl inte klaga så mycke, går rätt fort oxå :)

sthlm med kussen va kalasnice.. vi hittade en del snygga grejer, dock kaaanske jag ska lämna tillbaka lite, men får se hur jag gör med det..

inatt drömde jag om mina gamla  vänner jag umgicks med i gamlisskolan.. vårt gamla gäng.. vi va utomlands o hade hur kul som helst.. visst umgås jag fortf med några.. men de är typ 3 av dem jag aldrig träffar.. vilket är skittråkigt.. för jag tror vi skulle ha skitkul om vi sågs igen allihopa.. fan på tiden att göra nå sånt snart tycker jag!!

men nu ska jag försöka börja städa..
talk to yaaa soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0