thank god it's friday


så har en ny vecka gått och det är FREDAG .. igen!  hur fan kan tiden gå så fort? jag fattar inte..
men det är bra oxå.. längtar så sjukt mycke till, NYÅR framförallt.. då är jag en vecka helt ensam.. med min kärlek :) hela min familj drar till Gran canaria medan jag och niklas bor hos mig. hur MYS som helst!  sen att julen är mindre än två veckor bort gör ju de hela ännu bättre! wiiih

idag blire nog mest chill, se idolfinalen (KEVIN SKA VINNA) .. och vara med niklas.. sen imorn ska vi först till vixon o co, mackan fyller år.. o sen HOPPAS jag på partey.. är ju förtusan Lucia så, come on girls.. vi kör?!

sen söndagen blir en mysdag.. 1 månad med älskling & middag hos hannie. .

denna helg lär bli kanoN!
Ciaaaaaao


<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0