Grattiz Bro'


Jobbig dag hittils.
Sov hos felix inatt och va tvungen o dra upp tidigt för han skulle till jobbet.. vi hade skitkul igår btw. han fixa typ mitt hår och sminka mig osv :D vart rå snyggt. värsta partysminkningen. (till nyår typ) as najs. sen chilla vi typ o sånt. åt max med hans päron :D MUMS!  (känns som jag äter lite väl mycket på max.. ajaj)

sen iaf åkte jag hem imorse vid typ 9 tiden, oså skulle jag städa hela nedervåningen.. för min kära storebror fyller 22 år idag :) GRATTIS!
så vi får typ gäster om några timmar :) treeeeevlans.

han fick en råsnygg t-shirt av mig iaf!
sen ikv kommer nog niklas hit. <3

nu ska jag fixa mig lite.
ciaaao polers


grattis brorsan, 22år!

Kommentarer
Postat av: Lina

ja glömde lixom bort att min mamma fyllde år idag.. jag dog!!!!!



Va händer i helgen? <3

2008-12-16 @ 23:08:21
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0