@ felix

Tjohejsan:)
just nu sitter jag hemma hos felix, skitungen sover som en stock medan jag (som vanligt) är pigg som en nötkärna, fast å andra sidan är ju klockan HALV TVÅ! så han borde nog hoppa upp snart :)

igår va vi på stan och checka rean, hittade lite snygga saker.. ett par jeans, en klänning, underkläder och foundation.. felix hitta oxå massa, jenas, underkläder, skor o skjorta.. hela nyårsoutfiten är nu fxad ;) skitnajs.

och nu äre baaaaara idag, måndag o tisdag kvar, SEN SMÄÄÄÄLLLEEEER DET!!!! inte nog med att de blir nytt år osv, jag ska ju va hemma själv en hel vecka utan familjen som åker till gran canaria!  tuuur att jag har min älskling som kommer och bor hos mig hela veckan <3 kommer bli så mys. så jag längtar!!

nej nu ska jag väcka felix..
ciaaaao!


old!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0