shopping


haha, har  blivit en del shopping för mig senaste tiden.. hehehe men vadå, vad ska jag annars göra med alla pengar jag tjänar? .. har inga utgifter så kan ju bara leva loppan liksom.. o ska man inte göra de så länge man kan eller? hahah kllaaart jag sparar oxå.. har det under kontroll ;D

idag blev de iaf en hel del.. först en skitsnygg topp typ, två par jeansleggins & ett par lack.. (fick lack på köpet, 3 för 2, yey!) o sen schampoo&balsam, feting stora för as bra pris.. mycke nöjd över det!!

har även färgat håret hos pojkens mamma som är frissa :) hon är skitduktig, men vi ska göra lite mer i hårbotten för färgen räckte inte riktigt.. hehe så ska fixa klart i helgen :)


nu ska jag testa mina saker jag köpt, sen drar jag hem till baby igen,
o imorn blire partey & premiär på nya people som nu heter KALAS!

ciaaaaaao

bajshanna som dragit till schweiz i tre mån :( bläää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0