i'm on patron tequila i'm drunk of margerita (8) ..


jobbat idag då.. tror tyvärr de blev sista gången idag ist för imorn.. jag orkar inte med killen jag jobbar med.. han är typ helt inkompetent.. så dryyyyyyyg.  tack & lov att jag har ett nytt jobb, hihi så jag skiter i imorn helt enkelt.
istället ska jag ta en tripp till HUVUDSTADEN! shopping med mig själv, känns som jag behöver det..
bara va för mig själv, i storstan o shoppa vad jag vill, hur jag vill osv..  så blir en dag där..

sen imorn kväll blire BJ releaseparty med baby, amalia + massa andra polare.. blir nog kul :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är bj?

2009-09-22 @ 18:54:19
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0