SNÖ?!?!


vad är det jag hör? snö? .. allvarligt? SNÖ?

hörde pappa imorse när han väckte min lillebror (som förövrigt aldrig kommer upp ur sängen, hmm.. vad ska man göra åt den lille skitungen, haha!)  och sa; "DET ÄR SNÖ UTE"
jag sov iof då och hann inte tänka så mycke förrän jag snabbt somnade om.. men sen vaknar jag av ett sms där de står samma sak "det är snö ute:D" ..  vafan liksom?

så jag fick helt enkelt gå upp o kika själv. och till min stora förvåning vare snöstorm ute!
nej, så kul ska vi inte ha de.. de va ju bara slask.. som ioförsig är ÄNNU sämre än snö.
åhh, jävla skit väder.


brrrr. kan ju erkänna att jag inte är ett så stort fan av snö/vintern.

SOMMAR ALL YEAR ROUND, tack.


Kommentarer
Postat av: NICOLE IVARSSON

Det är fan deprimerande!

2009-10-13 @ 20:04:26
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Li

Snö är vackert men det är lite väl tidigt!



Kram

2009-10-13 @ 22:44:38
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0