SCHWEIZ/ ZÜRICH

nu har jag vart här i en dag.. sà sjukt kul att träffa min älskade kusin igen.. :D som jag saknat henne liksom.. vi bor nu i hennes familjs lägenhet här i zürich.. skit stort o riktigt fint..
vi har än sà länge hunnit fika, (igàr) och idag va vi pà stan o kika runt.. ikväll blire PARTY ;) haha.. vi har köpt massa dricka som man köper pà COOP.. heheh.. lite wierd men.. dom kollar inte ens legg lr nàt.
vi ska nu börja med att laga tacos o sen kommer lite brudar över hit pà förfest :D vi e ju heeeelt ensamma sà de blir as kalas.
ska ba in i duschen nu sen kööör vi ;D


(men jag saknar självkart min älskling niklas, tänker pà dig baby <3)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0