Godmorgon ;D



så skönt med sovmorgon.. dock hade jag massa konstiga drömmar inatt.. inte bara en utan flera.. hehe, så jag vaknade lite då & då..
nu har jag o baby precis ätit frulle och jag ska snart åka och jobba.. börjar 12.  sen är jag LEDIG i två dar, känns otroligt skönt..
får se om jag fixar träningskortet imorn oxå, hihi.. känns som det är dags nu! jag saknar att träna, även fast jag gör de lite hemma, typ går ut o går/joggar osv.. så vill jag köra pass, eller gym.

nu ska jag fixa mig klart,
så hörs vi nog mer efter jobbet,
ciaaao

Kommentarer
Postat av: lina

vadå FÅR SE? Det är en deal vännen lilla ;) hihi så äre bara!!!!!!!! ;D

2009-10-07 @ 11:20:29
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0