g ö t e b o r g updates

jag är oskadd ;)

ni kan ju inte gissa vem jag hamnade brevid på planet..
SHAN DA MAN!
haha han va rå grym o vi p´rata i princip heela resan!
börja med att han säger till mig: "så du har tagit våra tidningar?" (han o hans kompis)
hahaha, men jag fick den av hans vän o aa.. lånade såklart baara.. men han drev ju med mig :)
sen prata vi massa om allt o inget.. hahah han hade tydligen ägt blue moon bar i uppssala.. heheh
han bjöd mig oxå på ett tuggummi.. (wow, ha?) hahaha.
nej men de gjorde allt lite roligare iaf o ha någon att prata med.



 jag o  nathalie har iaf redan hunnit varit på kalas o nu chillat i hennes fina lägenhet.
ska snart sova. är super trött..

imorn väntar nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: sophie

okej vad roligt :D

2009-10-16 @ 11:13:50
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: lina

ingen aning om vem snubben är, men han såg ju ut att vara en skön lirare!!!! :)

2009-10-16 @ 12:25:59
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0