första oktober!



jaha, så va det oktober då.. fan va tiden går fort .. det är läääskigt..
har iaf redan hunnit vart på en promenix & sett idol som jag missa igår.. jag & baby va på bio :) den va faktiskt bra.. inte skitbra men helt okej.. värd att se iaf!

idag jobbar jag HEEELA dan.. känns inte så roligt. har ingen lust alls.. men de brukar bli roligare när man väl är där.. hehe.. kul bara o sluta halv 9.. hela dan är förstörd. jobbar så imorn oxå.. men ledig på lördag-sön vilket ör bra :)

nu ska jag dricka lite te för jag känner mig riktigt frussen.. hehe.
sen äre ba fixa mig o dra till jobbet.
ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Jaa de måste vi! :O När kan du?

2009-10-01 @ 12:33:16
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0