68 kr rikare.. hehehe


haha lyckad dag på jobbet idag, jag stod och diskade alla hundratals grejer, o på en bricka under lite servetter låg det en 50lapp & 18 kr.. lite chockad jag blev, men överaskande glad. haha.. så där tjänade jag 68 kr utan vidare.. inte helt fel liksom (;

trots det vare en ganska lång dag.. man hinner liksom knappt göra nåt.
jag är iaf ledig imorn och då ska jag hjälpa pappa att fixa med adams nya rum.. (mitt gamla hehe) sen ska jag & lina ut på äventyr ;D  ska bli spännande.

nu; mysa med baby, sen sova!
nattinatt


hahahahaha är jag inte bedårande söööööt?!?! :D


Kommentarer
Postat av: lina

hahaha fan va sweet!

2009-10-07 @ 22:13:33
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0