Kan det vara möjligt?



im in shock!
haha nejmen igår så va jag & mollan på arbetsförmedlingen.. rent spontant bara sådär.. då visade de sig att de va ett info möte för arlanda, dom sökte nämligen folk till olika arbetsplatser där.. så vi gick på mötet för kul o lyssnade osådär..
efter mötet fanns det även chans att få prata med någon av de 4 som pratade.. för en kortare intervju, om man va intresserad av jobb där.
Så jag tänkte typ.. "fan, klart jag ska göra de, chansa liksom.. för kul" .. och jag gjorde det.. snackade med en jätte trevlig man o allt kändes bra under den korta tiden.. o gick man vidare så skulle de höra av sig typ nästa vecka..

MEN,  imorse ringer mobilen och jag missar samtalet.. jag ringer upp o kollar vem det är.. o vilka vare då? jo, dom från ARLANDA!!
jag har alltså gått vidare och ska dit på TISDAG :D  testa uniform o provjobba osv..
FATTA VA KUL!!!!

jag är glad. vilken chans.
jag hoppas verkligen på det här så nu får vi alla hålla tummarna :D

Kommentarer
Postat av: lina

FAN VA KUL GUMMAN!!! UNIFORM? vad ska du göra för coolt? Jag håller tummarna! Du kommer att kicka ass ;)

2009-11-05 @ 23:14:27
URL: http://jagochlina.blogg.se/
Postat av: aaaa

några planer inför ikväll? kram

2009-11-06 @ 17:22:43
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Allt fint med dig? :)

2009-11-08 @ 19:03:21
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0