1 år!


Idag firar jag och min älskling 1 år! :D det är heelt sjukt.. tiden har gått så jävla fort alltså.
men jag måste säga att det har varit ett av de absolut bästa åren i hela mitt liv.. jag vet att jag har trott att jag haft de bättre förr, men näe.. det är ingenting mot vad de här har varit.
jag är så jäävla kär, blir bara mer och mer för varje dag som går.. de bevisar bara vilken underbart bra kille jag har. jag är stolt att vara hans flickvän o jag hoppas verkligen det ska förbli så.. för ett liv utan honom existerar inte i min värld. Jag vet verkligen inte va jag skulle göra utan honom, he's my one and only.

Så idag ska vi fira oss, Grattis på oss baby <3
JAG ÄLSKAR DIG MEST!


Kommentarer
Postat av: lina

GRATTIIIIIIIS :D redan ett år, jag minns när vi var påväg till stan du och jag förra året när vi promenerade och pratade om allt, det var liksom ETT ÅR?!! SEN. haha

fan vad roligt :) hoppas ni får det mysigt.. PUSS pådig

2009-11-14 @ 17:54:43
URL: http://jagochlina.blogg.se/
Postat av: Sabina

Aw, GRATTIS!!!! <3 hoppas ni hade en fin dag och firade det tillsammans hihi, Puss!

2009-11-15 @ 18:55:13
URL: http://bineta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0