Tandläkarskräck?




Tandläkarn
,
oj, minns hur sjukt rädd jag va för tandläkarn när jag va liten.. jag kunde typ sitta och darra innan jag blev inkallad, och nervositeten i magen gjorde de hela inte bättre.. fyfan. iof vare samma med doktorer osv oxå men, där hänger man ju inte lika ofta.. hehehe..
Men, nu är man äldre och mognare och min rädsla har faktiskt försvunnit.. (tur det) kan oxå vara för jag fick tandställning och va hos tandläkarn rätt så ofta.
Hur som helst ska jag dit idag.. lär gå rätt snabbt, för de är ingen vanlig undersökning utan hon ska bara checka så allt är lugnt efter tandställningen, så tänderna inte går tillbax osv..

sen får vi väl se vad dagen bjussar på.
time for .. brunch anyway! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0