ingen bra dag idag!


dagen började bra imorse, fick supersöta sms av min älskling & sen var jag ute på min power-walk!

sen gick det neråt.. jag ska säga er en sak, JAG FULLKOMLIGT HAAATAR MENS!
(som jag tror de flesta tjejer håller med mig om?! right girls?) de kan ta sig så jävla hårt.. o de är inte bättre av att jag har sån jävla mensvärk!  tack lixom? vad har jag gjort för att förtjäna det? suck.
så jag har legat i sängen o pinat mig igenom smärtan, lyckades somna typ 1,5 timme oxå.. så nu känner jag mig lite wierd, brukar göra de när jag sover på dagen.. eheh.

nu ska jag försöka få i mig nåt att äta, fastän jag typ mår illa av de här.. bläääääää
allt kan ta sig


försvinn!


dagens låt: pussycat dolls - i hate this part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0