Sura busschaufförer


haha, någon mer än jag som stött på griniga busschaufförer?

det hände mig iaf idag, jag stod o väntade på bussen och skickade iväg ett sms för att betala..
jag går på och visar mobilen och ser att han säger nånting (jag hade musik i öronen så jag hörde inte) jag antog iaf att han sa typ "de är okej, tack" men nix..
haha, jag går o sätter mig och han stannar bussen och kommer fram till mig och knackar mig på axeln och ba
"jag försökte prata med dig FYRA gånger och få dig o trycka så mobilen skulle lysa" ... jag ba " oj gud, förlåt, jag hörde inte de" .. oså tryckte jag iaf fram de..
sen så ba "ja, ungdommar nufötiden, ni lyssnar ju aldrig" o jag typ sa ursäkta flera gånger men han va riktigt arg och surade hela vägen tillbaka till sin plats! hahaha. 
lite skämmigt för mig men han kunde ju iaf sagt att det var okej eftersom jag hade musik på ;s

aja, så kan det gå ;) bara ta det med en nypa salt.. ehehe


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Men guud, ja vet dom är hemska ibland. Förutom dom gångerna man fått åka gratis.. vilket är typ 2ggr i sitt liv 8-)

2009-02-12 @ 23:06:51
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

jag ska sova nu ;) nattinatt

2009-02-13 @ 02:36:48
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

God morgon! =) hoppas du får en fin dag :) kram

2009-02-13 @ 09:00:05
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0