to the city



Hallådär.
Idag är det stan med min kusse som gäller :)  sen ska jag antagligen hem till niklas, hihi..
jobbar sen resten av veckan oxå.. hurrey? .. det verkar gå skitdåligt för dom med säljandet för övrigt.. dom verkar verkligen aldrig få de sålt.. haha ska typ bli kul o se när dom får de.. hur lång tid de tog. . jag är kvar tills jag hittar nå annat iaf :)
imorn blire även utgåång.. en liten "avskedsfest" för tora o hanna.. som drar till Schweiz i tre månader :( fyfan.. kommer sakna dom masssssssor!  vi får göra de bästa av situationen tills de åker iaf. jag ska nog dit o hälsa på om jag får tillfälle :)

näe nu måste ja börja fixa mig.
See yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0