land of the lost


jag&niklas såg precis en sjuk film, hahaha.. "land of the lost" hette den. sjukt orealistisk men ändå ganska rolig..
så får ni chansen kan ni ju alltid se den.. hehe

sitter & ser reprisen av comedy fight club nu, skitkul program.. dock är de bara typ ett som har vart riktigt roligt!


imorn & nästan hela veckan framåt äre jobb.. känns väl inte alltför kul.
vill hellre fixa massa i mitt nya rum.. hihi.. så allt blir klart liksom..
min lillebror fyller iof år imorn, 16(craaaazy).. så det blir kalas.. ett plus på dagen iaf! (;




me n' my love, i fredags



men nu;
tiiime toooo saaaay gooOooDbyyyyee.. lalala (8)

Kommentarer
Postat av: lina

jamen hörrudu vad sägs om imorrnkväll? du kanske vill bjuda in mig till ditt nya rum? :)

2009-10-04 @ 23:56:43
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0