F-%/&%¤""-ing..


fan va jag hatar mens.. de suuuuuuuger.. jag har så ont i magen VARJE gång =/ kan knappt göra nåt för jag har ont. suck.. missar en del av jobbet pga det oxå.
börjar nu egentligen men jag ska åka dit så fort jag mår bättre..

jobbade heeela dan igår.. men fick iaf med mig en tårta hem som jag bjöd baby & hans familj på :D haha.. tänk att dom faktiskt slänger tårtorna om ingen köper under dan.. helt sjukt. haha men då får vi iaf :D

jobbar till stängning idag oxå..
och mår jag bättre ska jag & niklas träffa amalia o typ ta nån drick på stan eller så :) så de blir mys iaf.

nu ska jag vila en sväng så jag kommer iväg snart!!!
CIAO

min nya jacka! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0