onödigt mycke tankar


jag blir typ deprimerad när jag tänker för mycket..
jag tänker verkligen waaay to much ibland.. vilket ofta resulterar sig i att jag blir ledsen av någon anledning.. visserligen beror de på vad jag tänker på men..

just nu har jag en ganska jobbig känsla.. jag behöver någon att prata med, men var finns den personen? var finns min bästaste vän som alltid stod vid min sida när jag behövde prata? .. tyvärr känner jag att den personen inte existerar. jag har seriöst ingen bästa vän längre.. (förutom niklas, <3 men det är inte samma sak).
and that is killing me inside.. jag vill bara börja på mitt nya jobb, hitta nya vänner.. hitta någon som jag verkligen kan dela saker med, tankar, känslor osv.. de flesta har ju en sån o jag har HAFT..

jag hoppas det ska bli bättre.. att de på nåt sätt blir som det en gång var..
frågan är bara om det någonsin kommer de?


 

(kan ju direkt säga oxå att två av mina bästaste vänner faktiskt lämnade mig o åkte till schweiz för x antal månader sen,

som TUR va kommer de båda hem lagom till jul :) thaaaank god! )

 


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ja.. Men det var ju positivt :)

2009-11-26 @ 14:37:53
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0