försäljare


hahaha, asså idag när jag va på stan så går jag förbi några sånna där telefonförsäljare.. och sånna gillar jag inte så speciellt mycke.. men iaf, de va två killar där och ena killen typ rycker tag i mig o ba "va haru för operatör? comviq eller?" ja ba; "eh nej, jag har telia, och jag ska INTE byta"
han ba: "nej vi ska bara fixa trådlöst bredband till dig, utan kostnad lalala" ja ba: "amen nej, jag vill inte ha nå sånt"  o han börjar fråga va jag har för nr osv..
 
jag hade även mina rayban glasögon på mig och andra killen tar av mig dom o säger "oh shit va snygga, äkta oxå, woow" (haha egentligen ör dom från thailand och oäkta.. men de sa jag ju inte..)
sen försökte jag ta tillbaka dom, han ba" blir du bländad eller? bländad av min skönhet kanske"
o jag svarar: "haha nej.. men du kanske blir de av min!!!

sen tog jag glasögonen och gick därifrån, och dom stod kvar som två frågetecken..
fan va jag ägde dom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0