home.


då var jag hemma igen.
det var ingen vanlig intervju utan i grupp.. då vi skulle göra samarbetsövningar osv, sen gällde de ju även att sticka ut osv. så man va ju tvungen o snacka, men det gick väl bra.. men tänker inte hoppas på för mycke då de va en hel del folk som sökt.
men om två veckor får jag reda på om jag går vidare till NÄSTA intervju. åh, jävla satsarskit. aja. vi får se.

jag är iaf sjukt trött. och jag börjar bli sjuk. KUL
sov skitdåligt inatt,och jag kunde ju inte heller somna lättare då min pojkvän ligger o snarkar & pratar sömnen.. (vilket för övrigt är rätt sött, hih).
så ikväll blir det nog sängen tidigt. 

dags för TE!
min hals behöver det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0