4 dagar kvar!


då var det bara 4 dagar kvar.. HJÄLP! jag blir så nervis samtidigt som jag blir så sjukt glad. haha
har iaf börjat packa så de känns ju bra.. skrivit upp en del saker oxå.. men de känns verkligren som ja missat skriva upp as mycke.. hehe, hoppas jag kommer på vad!

hahaha för övrigt drömde jag en helt sjukt konstig och ganska obehaglig dröm inatt.. fyfan.. men jag är inte förvånad, drömmer ofta mysko drömmar =/ haha

nu ska jag börja göra mig iordning för en tripp på stan,
sedan får vi se vad dagen utvisar hihi

hörs sen,
ciaaaao

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha jag såg ditt sms :P

jag skulle va livrädd om jag vore dig.. och äcklad hahaha



pussssssssssss

2009-03-18 @ 15:37:29
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0