woooooooorkiiiing hard



fan de va en jobbig dag.. jobbade från 9-20 .. fyfan, jag rä så slut nu.. och ska gå o lägga mig snart.. iaf se film lr nåt sånt mys.
denna vecka har vart great iaf, lekt med min älskling massa, som jag behöver för att känna mig hel.. hihi .. vart en utgång oxå, hade riktigt kul med tjejerna!  så de va en värd kväll.. även fast jag va bakis dagen efter eheh, men de hör till ha?!

imorn äre jobb igen, även söndag.. 9-18 båda dagarna.. men de är de här dagarna jag tjänar som mest så.. får inte klaga utan bara stå ut :) är inte långt kvar tills jag slutar nu..

nu ska jag se film, gosa ner mig i sängen o bara vila..
fan så skönt


Kommentarer
Postat av: lina

fin bild honey, saknar diig a lot!!

vad händer hemma? något spännande?

PUSS

2009-08-01 @ 17:32:29
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0