helgen.


hej :)
jag har verkligen haft fullt upp i helgen och inte hunnit skriva nåt.
Fredag vare ju party som sagt, skti trevligt.. middag först hos kussen sen drog vi ut.  lyckad kväll!

sen på lördagen hängde jag hos kussen en sväng på dagen o såg film, o sen drog jag hem till älskling,
där vi inte stannade så länge.. vi skulle tydligen på nån hemmafest! till en början vare rätt B där, men sen blev
allt skitkul och aa, har kommit fram till att hemmafester (faktiskt) är mycke roligare än krogen. . så de va jävligt kul. ska bli roligt och se bilderna sen, visste knappt att de togs kort ;o hahah. sen ska vi nog inte tala om vad som hände när vi skulle hem, och HUR DÅLIGT ja mådde igår (söndag.)
jag låg i sängen hela jävla fucking dagen.. va länge sen jag mådde så dåligt.. men jag har mig själv att skylla. jag som egentligen inte hade lust me fest alls denna helg, så blev de två dagar ist ;o .. ajaj dessan.

idag ska iaf jag&felix försöka komma iväg o träna :D sen ska vi planera lite.. vi har nåt på gång!

puss på er!


jag&min fina kusin i fredags :)

Kommentarer
Postat av: lina

söt du är vännen :)

2009-01-12 @ 22:23:06
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0