fredagen den TRETTONDE.




skulle ju passa fint o se den filmen idag egentligen.. fast då kanske man inte vågar gå ut sen?  vilket inte skulle kännas så lockande. så jag tror jag skippar den ;)

Jag va uppe tidigt idag, tove kom över och tog en frukost med mig, sen drog vi ner på stan o kika lite.
Sen mötte jag min kära bror för o hjälpa han med alla hjärtans dag present till tjejen.. hitta en jättefin sak :) hon lär bli glad.

Känns som jag har en del att göra idag. Ska städa mitt otroligt stökiga rum nu.. (hur fan lyckas jag alltid?) sen ska jag trääna o senare ikväll ska jag hem till sofia på filmkväll :) treeeeeevligt

hoppas ni får en nice fredag.

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.

2009-02-13 @ 18:11:17
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0