tired


hoho,
varför sover jag inte? hmm.. niklas skulle iväg på körskola så jag kunde inte riktigt somna om när han gick upp.. hehe, sitter o kikar lite på nätet ist nu..
ska nog även se en film, Yesman funderar jag på.. va ett bra tag sen :)

får se vad som händer senare idag, tror vi skulle åka till thuns, hihi har aldrig varit där så de ska bli roligt :D
o imorn ska vi fira vår 9 månders dag, (har egentligen den på fredag men då jobbar jag) .. så vi ska ut oäta på restaurang osv :) as mys.

de va allt jag hade att dela med mig för tillfället,
hoppas ni har lyssnat på bsb låten, SÅ JÄVLA BRA.. har nog alltid gillat de där pojkbandet.. heheh i smyg :)

Kommentarer
Postat av: Lina

yeeeeeeeeeey den var bra, men du är bättre. vad händer hemma? hur gåre med jobb osv?

PUSSSSSSSSS

2009-08-12 @ 20:15:29
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0