the cougar



äre nåhon som följt the cougar? haha..
jag o min kära mamma är alltid sånna som följer de där programmet.. the bachelor/ette.. o allt som hör där till.. haha.. men vi gillart, så äre bara..

kollade iaf nyss på sista avsnittet som jag ladda ner.. o när hon sa hejdå till en av killarna .. börja han gråta.. SÅ SÖT och jag som inte kan hålla tillbaka tårarna när de är nåt sorgligt/fint började ju oxå.. "i was crying like a baby" haha.. bradessan
jag vet verkligen hur det är dedär. hur de känns att bli dissad..  men jag hoppas jag ska slippa de nå¨mer.. nu när jag är så lyckligt kär :)

ikväll blir de fika & chilldricka med hanna :) ska bli riktigt mys.
blir nog en tidig kväll ändå eftersom jag jobbar imorn.. ehhh inte så kul :)

ha en mys lördag allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0