let me sleeeeep



en heldag på stan blev det.. lyckades få med mig hem lite grejjer idag med.
jeansleggins, underkläder, smink o ett par skor..  kanon ju!!

ska snart bege mig hem till pojken min, men först måste jag fixa lite,
känner mig extremt trött idag oxå då vi inte sov så bra inatt.. vi sover nog bättre denna natt ist.. mysigare
o sova hos honom ändå, då ligger vi närmare varann <3 ihihi.
en rolig sak är oxå att han skj få en KATTUNGE på fredag! som jag längtar.. ÄLSKAR kattungar.. ååhhh

imorn jobb 9-20 hehehe, sen UTGÅNG! sista onsdagen på bj.. here we coooome

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! ledsen att jag är så seg på att svara på sms. orkar inte gå och hämta mobilen så jag svarar här :) tack för att du gick och löpte dricka till mig - om tora skippar träningen gör jag nog också det. om du vill kan vi åka till tegest innan. pusspuss

2009-08-26 @ 00:36:00
Postat av: lina

håll utkik för snart kanske det kommer ett vykort baby ;)

2009-08-26 @ 03:10:14
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0