i need a gole


jag behöver något.. typ, nåt att sträva efter.. känner inte riktigt att jag har det ännu..
jag har iof typ alltid samma sak jag går efter men jag lyckas aldrig? fan.. det är så svårt.

samtidigt är jag lycklig med det jag har och har lyckats med..
de bästa som finns är min pojkvän som alltid finns för mig.. vad fan skulle jag göra utan dig? du är verkligen min bästaste vän.. även om killar inte är samma slags vänner som tjejer.. hehehe.. så är ändå du mer bästa vän än någon av mina tjejkompisar.. känns som jag inte har någon bästa tjejkompis längre.. men självklart mycke bra vänner! :) o det ska man inte klaga över..
men tack för att du finns för mig iaf, niklas <3 du är allt!


jag är för tillfället sjukis och irriterad pga det.
jag saknar niklas.
jag vill ha jordgubbar.

kom på att jag köpte jordgubbar idag, så nu ska jag bli lite gladare av att äta dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0