blinded by the light.. heheh



haaaallå..
kom  precis hem från jossan :) vi lagade middag o fruktsallad o såg film.. så mysigt.. blev wook till middag ;) me like alot.

när jahg skulle cykla hem från henne kom jag på att jag inte visste hur jag tog på lyset på cykeln.. men ja tänkte, äsch.. ja möter nog ingen polis lr nåt ändå.. men jag fick en konstig känsla av att jag skulle de.. några sek efter jag tänkt den tanken så.. ja.. KOMMER POOLISEN.. jag vart as rädd.. fölr de körde först.. sen gjorde de världens sväng mot mig.. men sen körde dom vidare.. puuuuuh.. hahahah.. läskigt vare iaf.

när jag sen kom till gatan där jag bor står de en bil där, med två människor i.. dom ba sitter där o kollr på mig.. jag typ skiter i de o går in.. sen ser jag att bilen fortf står kvar efter typ 20 min.. man undra ju va de höll pp med.. haha ja börja såklart fantisera massa vad som skulle kunnat hända.. hade de vart en film hAde de antagligen vart ett par tjuvar lr nåt hahahha..
vilken fantasi asså..

väntas jobb imorn så ska se vänner o sen sussa :)
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0