tjuvlyssnaT!


hahaha, jag bara älskar sidan "tjuvlyssnat.se" så himla roligt! :D
här kommer några:

H&M, Kristianstad
 Mycket upprörd kvinna ~40 går snabbt fram till ett äldre biträde.
Kvinnan (argt): Det hänger en använd kondom på en krok i ett provrum!
Biträdet: Va? Oj då, den ska vi verkligen ta bort. Ursäkta så mycket…
Kvinnan (mjukare): Okej. Ja, det kunde ha varit värre…De skyddade ju sig i alla fall!

En liten pojke ~4 sitter i en leksakshelikopter som man måste stoppa pengar i för att den ska starta.
Pojken: Mamma får jag tio öre? Det kostar tio öre står det här.
Mamman (trött): Nej, det kostar tio kronor.
Pojken: Nej det gör det inte alls det. Säger jag att det kostar tio öre så kostar det tio öre. Får jag tio öre? Hit med dem!


Tjej ~16 (till ett gäng killar): Haha, visste ni att det finns långhåriga kinesiska nakenhundar!?
Killarna (verkar måttligt intresserade): Aha?
Tjejen: Men! Det är ju helt konstig, eller hur? De kan ju inte vara långhåriga nakenhundar!
Kille ~16: Jag kan vara hårig fast jag är naken…


En man ~35 och hans dotter ~5 är och handlar. Flickan grabbar tag i en fläskfilé ur köttdisken.
Flickan (högt): Pappa, pappa! Är det här en hästsnopp?

En flicka ~5 sitter i en soffa och pratar med sin förskollärare.
 Förskolläraren: Vad vill du blir när du blir stor då?
Flickan: Jag tycker verkligen om att skriva dikter, så kanske borde jag bli diktator.

En tjej ~14 sätter sig bredvid en tant ~80.
Tanten: Nä men, hejsan lilla du! Hur mås det?
 Tjejen: Eeh, heeej. Bra…
Tanten: Oj oj oj, förlåt jag trodde att du var mitt barnbarn. Hon är så otroligt lik dig, samma blonda lockiga hår och rätt tjocka kropp. Hon är i exakt samma ålder också, 9!
Tjejen: Öh, hej då!
Tjejen som är lång, smal och har brunt rakt hår börjar röra sig bortåt i vagnen.

En pappa ~30 sitter med en barnvagn framför sig. Bebisen gråter och skriker.
Pappan (sticker ned huvudet i barnvagnen): Vad säger du?
Bebisen fortsätter gråta.
Pappan: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, för jag hör inte vad du säger!

Pappa ~ 35 och hans två söner ~6 och ~8 sitter på en filt och fikar.
Pappan: Pojkar, vad ni än blir när ni blir stora, så bli inte stekare!
 Fundersam tystnad.
Son 1: Du menar väl kock?
Son 2: Eller menar du grillare..?
Pappan suckar och lägger ner samtalet.

En tant ~80 går fram till en tjej som står och plockar upp varor i en hylla.
Tanten (besvärat): VAR har ni ställt alla barnflingorna?
Tjejen: Ursäkta?
Damen: Ja, alla barnflingor! Var finns de?
 Tjejen: De har jag aldrig hört talas om, jag tror inte vi har dem.
Tantens gubbe kommer fram till tjejen och viskar något. Tjejen ler, går mot flinghyllan och plockar ner ett Kellogs All Bran-paket.

Fyra fjortisar sitter strax intill varandra på tunnelbanan. Alla ser väldigt förväntansfulla ut. En tar fram en 2-liters läskflaska och en spritflaska. Det framgår att de ska blanda till dem på plats. När dom öppnar spritflaskan börjar det pysa och bubbla om den. Fjortis 1 smakar.

Fjortis 1: Men för fan! Det är ju fan Sprite!
Fjortis 2: 250 spänn åt helvete!


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH! :D

Kommentarer
Postat av: M o l l y

Svar:

jag viiiiisste att du skulle säga sune din lilla fis :D hihi.

Mysteriet på greveholm då? :(

2008-11-28 @ 14:23:37
URL: http://mollsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0