Sunes jul & mys


hejhej!
Nu har jag precis ätit frukost och lyssnar lite på skön julmusik :) .. det är ju fan bara FYRA dagar kvar till julafton nu! shit,
jag & min kära kusin ska iaf se sunes jul idag och äta massa gott, juligt lixom.. fixa lite julkänsla! ska bli rå mysigt.

fredagen tillbringades iaf med niklas & vi var på bio, (som jag skrev igår) .. den va verkligen sjukt bra! så se den, ni lär inte ångra er.. om ni gillar komedier dvs. :D  skulle kunna se den igen alltså. men jag väntar nog tills den kommer ut!


Jo, till er läsare.. tänkte bara, vad vill ni läsa om i min blogg?
Vill få lite tips om hur jag kan göra den bättre :) vad saknas?  hjälp mig!

pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Mewe

haha ja tänk de;-) du fick en liten plats i min blogg minsann;D

2008-12-20 @ 22:20:30
URL: http://mewiita.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Nu har jag en tävling på bloggen igen!

Ett armband tävlas ut. Men snabba på, för tävlingen avslutas redan i morgon bitti! Var med du också! =)

2008-12-23 @ 08:29:56
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0