2008

Summering av 2008




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

japp :D åkte utomlands SJÄLV (utan päron asså) för första gången.. woohoo bästa!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
jag hade fan inget tror jag :D men a, jag & felix har kommit på nåt vi ska ha .. ;D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
vänner o vänner.. släkt typ :P

4. Dog någon som stod dig nära?

näe..

5. Vilka länder besökte du?
Spanien 2 gånger

6. Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?
nej, de tror jag inte fan!

7. Vilket datum från i år kommer du alltid minnas, och varför?

oj.. finns flera.. 5/6, 24/6, 19/8, 14/11 :D:D de första datumet tog vi STUDENTEN<3:D bäst. och de två mellersta datumen är båda resorna till magaluf & den sista är datumet jag och niklas blev tillsammans ;$

8. Vad var din största framgång?
jobbet på öland ;D

9. Största misstaget?

hmm.. ja venne :o

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 joo :P

11. Bästa köpet?
magaluf resorna, utan tvekan :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hehehe.. mat tror jag :o .. och dricka.. :$

15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
skitmycke saker :o kan inte ens berätta allt .. too muuch! :D

16. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?
 typ.. " Kate Ryan - Ella Elle La", "Kobojsarna - jag vet du vill ha mig" & "Nik og Jay - Hot" "Vapnet - kalla mig" :D

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

GLADARE!!!!!!!!!!!! bästa året på länge!

18. Vad önskar du att du gjort mer?
ja venne.. allt va ju tyyyp skitbra

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
de vette fasen

20. Hur tillbringar du jul?
med familj&släkt hos oss :)<3 mysmysmys

23. Hur många one night stands?
jag kör inte på sånt.. så inga!

24. Favoritprogram på TV?
gossip girl, ugly betty, Desperata hemmafruar mf :p

25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
eheh.. ne jag tror inte de

26. Bästa boken du läste i år?
läste inte så mkt :$

27. Största musikaliska upptäckten?
 ? :P

28. Något du önskade dig och fick?
hehe jaa..

29. Något du önskade dig men inte fick?

nej faktiskt inte

30. Årets bästa film?
TWILIGHT!

31. Vad gjorde du på din födelsedag ?
ehe.. jag va på krogen tror ja ^^ .. sen hade ja folk hos mig oxå.. fika lix

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

 tror fan inte de..

33. Hur skulle du beskriva din stil i år?

haha.. blandras :D

34. Vad fick dig att må bra?

 känslan att va utomlands (i love it) , mina vänner framförallt :) o mkt mer

35. Vilken kändis var du mest sugen på?
ehhhm.. den ja kan komma på nu är väl Robert pattinson ^^

36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
palla

37. Vem saknade du?

Nathalie Sandström! VARFÖR SKA DU BO I GBG?!??!!??! :(

38. De bästa nya människorna du träffade?
tyyyyp.. niklas :D <3 sen äre typ.. brudarna på ölandsjobbet ;) sen vet resten vilka de är :D

 39. En värdefull läxa du lärt dig i år?

eheheh.. jadu, vet inte :o

40. Citera en sångtext som summerar ditt år.
"They say it's wonderful" ^^ hihi så rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0